Møt kommunedirektør i Løten kommune, Frank Hauge, på høstens første frokostmøte. Frank informerer om ting som rører seg i kommunen som er relevant for næringslivet og det blir selvsagt mulighet for spørsmål og dialog. Du møter også Løten næringslivsforening, som ønsker at flere skal engasjere seg i foreninga. Kanskje du har noen ideer eller ønsker å engasjere deg? Da vil de ha deg med på laget.

Tid: 26.august med frokost fra kl. 7.30. Det faglige starter kl. 08.00. Vi avslutter kl. 09.00

Hvor: Kommunestyresalen på Tingberg

Gratis deltakelse, men krever påmelding innen 23.august for å sikre nok mat. Meld deg på her

Emilie Andersen
Author: Emilie Andersen